Followers

Saturday, December 4, 2010

. mY heRoes .



ya!! hampir dua minggu saya menjauhkan diri daripada blog ini..!! kerinduan itu memang terasa..cewah..ayat memang power ah..
saya banyak menghabiskan masa cuti saya yang sememangnya seronok sangat2 nie dengan menonton,menengok,melihat cerita..(merosakkan bahasa je kan??)
melayan korean drama memang menyeronokkan di+ kan lagi dengan suasana hujan yang sememangnya tiap2 hari boleh dikatakn hujan..maklumla musim tengkujuh da..


tajuk hari ni 'my heroes'..waa.nak cerita pasal pakwe ke??cintan cintun??
no..no...cerita pasal mamat yang terlampau ensem..(bagi aku la)
semua nie disebabkan aku melayan korean drama la..
You are Beautiful
memang bez sesangat..sanggup aku tengok cerita nie dua 3 kali..gara-gara nak tengok gaya macho si mamat ensem..
so..who want to know my heroes??(yang xnak pom tolong tengok jugak ye..)
nak kenal??jom layan~~~~~~~~



semak dop??(bahasa qlate skit)


wah~~~kalau la mamat nie ada kat Malaysia..rela aku nk jumpe dye..

gaya macho dye 2 yang memang menarik


senyuman pom menawan..kalah aku!!




~~~so hot~~~~
aku memang suka kalau orang lelaki pakai kot..nampak kehenseman nye bile memakai kot..
lebih-lebih lagi bila pakai kot yang color hitam..


pic ni nampak cam teenager right??




Jang Geun Suk

asal ye mamat2 korean sume nye hensem..(upss..bukan bermaksud mamat kt malaysia nie xkurang hebat ye)
so,sesiapa yang sekaki ngan aku layan korean drama..aku vote lah koram!!

No comments:

Post a Comment