Followers

Wednesday, December 29, 2010

.blogger yg best2 dan cantik2.

hah.harini memang aku nak cerita pasal blogger nie..u all pon taw kang yang aku nie budak baru belajar dalam dunia blogger nie,tu pasal la follower aku baru je berapa orang,kecian kang??,so k..permulaan la katakan..hmmm..dah macam-macam blogger yang aku jumpe.memang semuanya best-best larh..u all pon mesti salah satu blogger yang gempak right??

aku nie memang suka sesangat-sangat larh baca blog orang lain..memang powerrr!! n cantik-cantik pulak tuu si blogger nyer,,..memang kalah la kalau nak dibandingkan dengan aku nie..*tolong keciankan aku untuk kali kedua. dulu aku pernah buat blog jugak tapi dalam wordpress la.. tapi aku dah ignorekan je blog tuu..x best laa..then baru la tergerak hati kecik aku nie nak buat blog satu ag..KoTaK CheriTa nie..

blog yang paling aku suke sangat baca, blog kak YUHANIS SHAZLINI.si cantik manis yang memang cantik larhh..die satu sekolah ngn aku dulu..tapi kitorang xpernah pon bertegur sapa..juz kenal-kenal macam tu aje..tapi dye baik..xsombunk k.aku suka baca blog die sebab ayat die memang best and then die suka upload gambar..dah la gambar die cantik-cantik je..xcaya??try u all tengok sendirik.


cantik right??


then,baru je kenal blog akak nie.. NURULBADIAH..die pon cantik sangat..putess melepak.kacukan chinese n malay you..jelez i..xde makna nyer aku nak angan-angan macam akak nie..macam farytale kan??chumellll...


.sape cakap xcute memang dah boleh pakai spek.

lagi aku suka tengok and baca blog FATIN LIYANA..sape xkenal akak yang ayu nie dalam dunia blogger??cakap??she's famous you...try tengok la follower die..beribu-riban tuu..paling aku suka akak nie..cara die pakai tudung.aku pon dah naik rasa nak meniru gaya die pakai dah..chantek and cute lorr.."akak,tolong ajar saye"..*ee..xmalu je aku nie kan??

nie die memang sorang yang cantik kan?


so,u all sume boley la tiru akak-akak yang aku cakapkan tu..cantik-cantik kan??bijak pulak tu..memang patot la nak dijadikan idola nie..aku rasa la kan,akak-akak nie boleh jadi pelapis model laa..try tengok la gambar-gambar diorang..sume pernah berphotosoot tuuu..aku memang vote lah kalau akak2 nie jadi model...cantik sangattttt.......

*nanti aku cerita lagi blogger yang aku suke baca k.sume blogger best2 ok..except aku la. :(


No comments:

Post a Comment