Followers

Sunday, December 5, 2010

. haNgouT + LepaK .


kali ni nak menceritakan hangout yang xberapa hangout lah~~
juz disebabkan keboringan yang melampau bila duduk rumah,so angkat kaki and dengan badan2 sekali keluar bersama eka,my bff..
disebabkan die pom da terasa borim duduk umah juz makan,tengok tv,tido,baca novel n bla bla~~~

so meluangkan masa dengan berderak ke mana sahaja.tapi kali kitorang kuar pom juz ada hal jugak nk selasai kan..nak g ambik duit!! nasib baik kat bank tu x ramai orang,so menpercepatkan lagi la keje kitorang nak merendek kat tempat lain..

kali destinasi kita ke Kubang Kerian!!
ya...dengan xde lesen nyer aku memberanikan diri nak jugak g ke KK.haa..kalau dapat taw kat ayah aku nie,ngan free2 je aku boleh makan kerepek yang sememang nyer sedap..so,juz secret k.jangan sesiapa bagitaw kat ayah aku k..

firts point aku ngan eka,kedai baju Hari-Hari(ok,kitorang xlayan baju2 branded k)..eka yang nak beli baju aku juz teman je..duit ngah ciput xleh nak beli baju..mula2 masuk je kedai tu,fuhhh,..cantek nyer bajuuuuuuu...mula da kepala aku ni naik tanduk..


sementara tunggu kawan aku tu try baju,aku ape lagi nampak je cermin besar depan fitting roomtu,terus snap-snup..haha,da memang faveret aku macam tu.


punyer la lama usha baju kat dalam kedai tu,sehelai habuk pom ika x berkenan.
so,kuar n pegi makan!! kitorang belom breakfast la gi time nak keluar.perut aku da menangis dari tadi lagi..so,MAKAN!!MAKAN!!

chicken chop+fries+mushroom soup+ orange juice


my bff,ika..

memang muka aku tengah lapar masa nie..jom,makannnnnnnn..

lepas je makan,terus ke Zon Ria.misi mencari baju masih belom selesai..kali ni memang jumpe baju yang berkenan di + kan pulak Zon Ria harga memang berbaloi..time aku dok machangster pon Zon Ria menjadi pilihan butik kitorang..jangan kau tak xtaw butik Zon Ria pom baju cantik2 taw..disebabkan aku ternampak la sehelai baju nie,aku terus ambik!! memang xtahan da..nak baju jugak!! harga RM 9.90..baju boleh dibeli tidak melebihi RM 10 (kalau time xde duit jerrr)

tengah syok nak g bayar baju2 kitorang,aku tanye ika..mana purse aku,dengan muka nyer pucat die cakap xtaw..die ingat purse aku dok dengan aku,masa tu aku dapat muka die memang pucat sangat,da gelabah da..pikir2 balek konpem purse aku kat kedai Hari-Hari coz time makan die yang bayar bukan duit aku..so,kitorang letak terus baju2 tu and keluar dari Zon Ria..fokus nak ke kedai Hari-Hari!! ika da lari lintang -pukang da..aku pom angkat kaki luas2 terus kejar ika..
tup..tup..purse aku jumpe jugak!! nasib baik~~~~
peristiwa tu memang membuatkan aku tergelak balek..(^_^)
mau x nyer..duit ada RM500 dalam purse tu,..(duit mak je)

lepas je bayar baju2 tadi..time 4 Mydin Mall..
baju2 xcantik,tapi kain cotton yang cantik2..mak aii...ni xbleh ni dok lama2 kat sini,mau aku tibai duit mak aku..so,juz usha2..
.iklan.


petang plak,ajak ika kua g pantai..time for hirup udara pantai n lepak2 dekat kedai2 tepi pantai..
ika satu kampung dengan aku,petang2 selalu nyer kitorang akan kua ke pantai..kalau x main air pantai,kitorang minum2...
p/s: bukan minum ai pantai ye..

kedai ni selalu nyer kitorang lepak,minum ai n cuci-cuci mata tengok Laut China Selatan..


pekena milo beng a.k.a milo ais..wah!! memang mengancam..+ plak dengan keropok goreng panas-panas..

bila da lama sangat lepak kat pantai,masa untuk balek..duduk kat pantai sambil bergosip sikit2 pastu da boleh balek..
even,kitorang kuar g lepak kat pantai bile da ase borim..and time ada gathering bersama kawan-kawan..
so,sesiapa yang nak ajak lepak kat pantai..jom lepak bersama saya!!

No comments:

Post a Comment