Followers

Thursday, December 16, 2010

. gEraaamMmmMmmm .

kita teruskan dengan cerita yang bertajuk di atas..berlaku nya pada hari ini pada pukul 1.28..story nye macam nie..

masuk bilik mak ambik fon mak,motif nak guna kredit mak nak col kawan..my topup was running and zero out..keadaan dirumah hujan mencurah-curah..buat aku rasa lazy sesangat.menggunakan masa pada hari ni dengan merendek kat dalam bilik..terguling sana terguling sini..rutin harian yang aku buat.dah rasa cuak dah..

ok,back to da topic..geram!! ya..memang geram dengan sorang mamat yang entah datang dari mana..macam nie ye,time aku pegang fon mak tu,aku terbaca la satu mecej nie yang belom terbukak lagi nie..hmmm..not in my mom contact..juz number only..mecej nye macam nie:

hye, um..awk pesan k zira sruh dye mkn ubt btuk tiap ari ep smpai xbtuk.awk tlg smpaikn pesan sy ep erna,plez..k thanz,lau ye skit k pew k tlg gtau sy ep,wlopn ye dh tgl sy p sy cyg ag ye.

sape yang mecej ye??nevermind la,wrong num kot..lantakkk dye ah..
a few minute,no lain pulak yang col.. cakap yang aku nie erna. hah!! memang sah mamat nie ar yang mecej tadi.. aku cakap yang dye dah salah num tapi xcaye.. ciap paksa aku bagitaw nama aku.last-last aku end call terus..malasss aku layan orang yang x paham cakap orannngggg.

lepas tu dye col lagi!! aigooo..mamat nie lagi..menyemak aje. dye suruh aku terus terang yang aku nie erna..aku cakap yang dye dah salah orang,salah orang..xpaham-paham lagi!!
lama-lama mau jugak aku terajang mamat nie..da orang cakap salah orang,buat ape nak paksa-paksa lagi..at the end,aku cakap aku nak bagi mak aku cakap sendiri..hah!! hah !! gelabah da si mamat tu..dye cakap jangan..arrrghh!! xkira..aku nak bagi jugak(juz action je,x bagi pon).lepas tu dye terus letak..haa..buat la lagi..

ya.saya geram..

ok..cukup untuk melepaskan geram anda!! kisah di atas xpayah la nak kesahkan sangat.juz nak share yang aku memang naik bangan dengan mamat tu..MEMAKSA !!

mood: geram kejap je...mood dah ok bile lepaskan nya kat post nie..so,thanks to be a reader..

No comments:

Post a Comment