Followers

Tuesday, November 23, 2010

. keNet-keNet @ my anak buah .



halu-halu..
ya malam nie saya nak meluangkan masa saya dengan blog saya.(^_^)
da seminggu da x update blog..macam biasa broadband @ BERUKband memang nak kena terajang ngan aku..time nak guna mula la x ade line..ianya membuatkan aku naik bangan ngan BERUKband..okBERUKband ok..zaman moden macam nie pun beruk pun ada band gak ye..King Kong agak nye vokalis..
ntah pape la aku melalut..da lari ngan tajuk kite arinie..


ok ye..tajuk kite harini kenet2 @ my anak buah..
disebabkan saya ada masa yang lebih jadik ambik masa cite pasal kenet2 nie..
entry kali ni nak menceritakan pasal BEBUDAK..suka budak x??jawab..!!
aku memang suka budak..tapi budak yang da besar la..kalau yang masih baby memang aku suka,suka tengok!! sebab diorang kiut miut sangat tapi aku x pandai nak pegang baby..so,jangan bagi aku pegang baby,nanti xpasal2 baby tu terpelantung kat lantai..hee~~~~ ada bakat nak jadi ibu x?? ada kang??



adik-beradik aku ada 9 orang,,..aku yang last..jangan cakap anak bongsu manja ye..aku x tergolong ye!! anak bongsu pon tetap kena marah ngan mak ayah taw..kena wat sume keje gak..tapi x pernah kena rotan ye ngan mak ayah walaupon anak die yang sorang nie tolol atau bahasa melayu di konklusikan sebagai = nakal. tolol adalah bahasa QLATE..
kenet2 aku plak ada 18 0rang.ok!! 18 orang ye...n bakal jadi 19..due nyer bulan 12 nie.
wah~~~~~~~~~ dapat anak buah pulak!! memang terer argh abg2 n kakak2 aku nie..blh di katakan 2 thun sekali aku akan dapat anak sedara...memang ibu2 yang sihat!!hakhakhak..teruk betul aku..(maaf ye lau abg2 n kakak2 ku yang terbaca blog adik nie..hehehehe..gurau seyh!!)
bile raya je memang aku ase nak lari je beraya kt umah kawan aku..mau x nyer..sume kenet2 mintak duit raya..ayaakk..!! gue blom keje agi.. nak bg duit raya mcmne..



ok,jom tengok wajah kenet2 aku....

.. kenet yg sulung ..

yang cucu mak yang sulong,umur da 15 tahun..aceh!! + 3 tahun = umur aku..
yang nie memang satu kepala ngan aku..bile balek raya,kemana je aku pegi di situ la ada die..
memang kaki BEDERAK @ (jalan-jalan) ngan aku..da jadik anak dara da pom!!
nama : NUR ANASUHA BT MAZLI..sape nak kenal searchje fb die..


.. kenet ke-2..

yang nie da msuk pom 2 da..adik kepada nur anasuha..
yang nie max qlate ckit...boleh dikatakan die pandai ckit cakap kelantan berbanding dengan kakaknye..maklum la lahir kat kelantan tapi dox kat johor..
nama: NUR FARAH BT MAZLI


.. raya tahun 2007...


.. sihat kan??..memang berlemak!!..

nama : AIREL AIMI BN. CHE ASIRUL
anak buah aku yang nie sedikit noty..pernah satu hari tu die ambik anak kucing yang kecik tu,die celup anak kucing tu dalam air then die salai kucing tu kat tanah..mak ai!!memang kecian anak kucing tu die kerjakan..pastoo die wat dun know je...mak aku tergelak tengok telatah die tuu..



.. AIREL AMAR BN. CHE ASIRUL..


yang berbaju putih bukan kenet ye..yang tu bapak kenet= my abang,CHE ASIRUL CHE AWANG..


(sibuk nak beraya)





haa..rebut2 toy tuu..rumah akan bising bile ada nyer pergaduhan antara kenet2 nie..
memang bile da gaduh,mula la..yang tu nangis,yang nie nangis,,time nie terpaksa la aku guna kuasa hydroelectric aku kat budak2 nie...kena bagi sound tinggi ckit..lau x jadik la cam pesta nangis!!



(jangan kacau lah!! mau neneng nie..)


p/s : jangan tengok muka saya..memang muka blurr..gmbar lama ye..=)
mulut si comel nie memang nak sama ngan mulut aku kecik2 dulu..(ok,jgn cakap mulut saya seksi ye)





..cakkk!! aaa.......


hah!! tok sami dari thailand nie..bulat right???


yang princess fiona n barbie..kenet due oarang nie suka sangat ngan barbie doll..
lam bilik bersepah ngan doll diorang tuu..time balek raya,konpem ada nyer doll diorang tuu..
yang membanggakan aku si kenet due orang nie..diorang pandai speaking..kecian gak kat anak sedara aku yang lain yang x paham si princess nie cakap ape..juz ye ajelah...tapi sekarang da boleh speak in malay da..lau x boleh gak,memang xleh jadik anak melayu nie..


yang nie aku ambik time die mengamok nak balek umah..haa...memang kena ngan masa!! haa..nangis agi...
so,kat sini sorie la yee..x semua gambar anak buah aku diUPLOADkn..maybe next entry ke..
ok la...nak layan fb kejap..
see u there,...=)

No comments:

Post a Comment