Followers

Thursday, December 16, 2010

.meNgisi mAsa Lapang.

jam 4:28

bersesuaian dengan title kita pada pagi ini..saya Nur Hidayah merelakan hati dan merajinkan tangan nie nak picit-picit keyboard @ keypad laptop di pagi yang dah blind pom nie,..jam berdetik lagi..terus mengejar hari-hari yang berikutnya..manusia masih mengejar kekayaan duniawi( xsemua la)..apakah ianya penting bagi kita semua wahai manusia sejagat..??sila jawab...jaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbb...!! ok.cukup ye cik hidayah untuk mengarut entah pape kat dalam nie..harap maaf ye..tadi juz intro..dun take your heart okey?? (broken english).

ye saya memang x dapat nak tido malam nie..dats not mean i'm in a trouble k..reason saya nie xboleh nak tido is becoz saya tengah ralit mengcostumisekan layout baru..so,amacam..chantek x?? juz mintak tolong dengan google,senang je..mak cik aku pun boleh buat. lepas je ciap make up blog aku nie,kepala dah x taw nak buat ape..nak online fb?? malas la..tido?? mata aku tengah sehat walafiat ag nie..macam mana nak tido...so,terbukak hati nak meroyan sorang-sorang dalam bilik..



ambik fon terus snap picca!! posing situ, posing cini..last-last bape keping je yang ter pilih coz banyak yang buruk..errr..muka aku x layak jadi model ye..so,jangan la sesape terbukak hati nak ambik aku nie ye..dah la pendek..!!(ckit je)..nak tinggi senang je mintak bantuan heels..boleh tinggi jugak..heels is half my taste..juz time raya nak beli,bile larr..kalau tak,aku lebih rela pakai selipar negara jepun tu..x menyakitkan kaki aku.

muka dah macam zombie..ngeeee


my layoult have done

time ambik gambar sorang-sorang terasa jugak diri ini macam dah sewelllll..
ambik gambar pepagi bute,sesorang pulak,senget situ,senget sini..kalau mak nampak,mau aku kena marah dengan die..ngeeee..sori ye mak.

gaya ayu macam minah endon je kan??


arrrrggh...dah mengatuk!! mata is cakap is mau tido sudaa..stop 2 writing anymore..log out n shut down your laptop..then switch off the lamp!! and pejam mata..remember how 2 go to wonderland.(berangan je lebih minah nie).sape-sape nak ikut aku ke wonderland..jum!!



nite.
mood : laparrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....=(


No comments:

Post a Comment