Followers

Tuesday, December 28, 2010

.sape nak ambik aku jadi babysitter?.

XNAK!! jangan sesape nak relakan hati korang tu nak ambik aku as babysitter..kang xpasal-pasal budak tu aku gigit-gigit.*watak kejam kejap*..title aku yang mengarut..ok,lupekan.yee..da berapa hari da x tengok langsong blog nie..asyik busy memanjang.ceh.macam la dah keje nak cakap yang kita nie busy sesangat kn..*alasan je tuu.ya!!sekarang diri ini dah tercampak ke negeri lain..dah tinggalkan kelantan tersayang tuu.(sedih ye).bas express tu la yang campak aku kt sini..(mengarut entah kemana dah)..aku dah kat rumah abang aku,akak ipar aku msuk wad.so..dapat taw je,terus datang.cian kat anak buah aku la.sape nak jaga.si bibik tu dah lari endon..kuang asam punye bibik!!

dah dua hari kat sini memang melayan kenet-kenet aku tu.petang je.first day,trun kat playground..teman si princess dua orang tu main..dah macam aku pulak yang nak g main.*ok,saya juz tengok.xmain pon k.


second day pulak si kenet tu cakap : "moksu jum la pegi swimming,kakak dah lama x pegi swim,semalam moksu dah janji"

memang semalam aku dah janji nak temankan budak dua orang ni pegi swimming..petang tu,pukul 5 tepat-tepat dah ajak aku turun..budak dua orang nie dah ciap-ciap dah.dengan hati yang sedikit kemalasan nak turun sebab nak tengok cite..so,turun jugak.demi anak sedara,tak apelah..rela ku tinggalkan cerita kat tv tu...


sambil tunggu si kenet aku nie tengah syok swimming,best jugak aku tengok bebudak nie mandi..syok habisss.macam-macam gaya budak-budak nie..teringat zaman kecik-kecik dulu,dapat mandi swimming POOL jugak you....memang best gilerr larh dapat mandi tali air belakang rumah tu dengan senior(abg,kakak).kecik-kecik dulu mana tahu air kotor ke tak,si adik nie juz ikut jela kemana abg n akak bwak..bile balik rumah,mak dah siap-siap penyapu lidi,nak rotan!! nasib baik la aku tak termasuk dalam senarai MEROTAN tu..*adik,,mak xkan rotan nyer...

..memang excited..

.si kakak plak cool je dapat swimming.

mana tak nyer,akak aku cakap memang dah lama sangat diorang nie x mandi kolam..akak aku xdapat temankan..masa tu die tengah pregnant.so,,lepak kat rumah jela budak-budak nie..

yang laki tu pulak anak kepada babysitter budak-budak nie,,,mak die orang kelantan jugak!!so,bile datang sini..die la teman berbual aku,xla pelat sangat aku nak cakap luoo..i'm kelantan girl k..


ok,memang saya malas nak summary kan entry..mula-mula update semangat gilerr nak cite tu cite nie..bile dah nak ending..kosong je.memang aku tak boleh nak jadi penulis yang baik.so..tinggalkan jela angan-angan nak tulis novel sendiri.ceh..story pun xberapa bagus ada hati nak bernovel-novel nie..jus stay tuned dengan baca je novel-novel yang hebat gilerrr tu.pergi cari MPH..berlambak yang best-best kat situ..jangan nak mengangankan yang sendiri punyer..naik cuak orang baca..

No comments:

Post a Comment