Followers

Tuesday, December 14, 2010

. daPat KoLej daTo Onn .

oyeaaah..entry pasal kolej @ asrama Uitm..awal pagi dapat tahu yang hari nie dah boleh check status untuk kolej semester 2 nie..ayooo..gue nervous ney...mana tak nye cik kak oi..pointer aku pon mengalahkan orang yang tak pernah belajar.teruk aku kan???
ambik laptop terus buka!! CHECK!! alhamdulillah..berjaya..fuhh!! selamat..aku risau jugak kalau tak dapat kolej, mana nak stay oooii?? rumah sewa? wah!! aku bukan anak tan sri or dato yang boleh nak sewa rumah nie..nasib baik kaan aku yang lain pun dapat..classmate aku ada jugak yang x dapat..kecian jugak kat diorang..masih terlalu awal untuk kitorang stay kat rumah sewa. duit mna ada..!! juz ptptn jela.


cuti aku masih berbaki 16 hari lagi..yeaah!! guna masa anda ye cik Hidayah untuk melentok kat rumah puas-puas..lepas tu dah boleh angkat kaki ke Uitm Machangster ku tersayang!!
bile dah lama sangat kat rumah memang terasa borink sesangat. rasa rindu pulak dekat kawan-kawan uitm tuu..


Kolej Dato Onn

Uitm Machang..tunggu aku!! ada sape nak ikut?? boleh aja..nanti tolong angkat beg aku yag mengalahkan nak g UK tuu..JOM.

No comments:

Post a Comment