Followers

Thursday, December 9, 2010

. hati yang resah bila dia.... .

jam : 2.26 pagi..
pukul 1.29 tadi aku tersedar dari tidur..lebih kurang pukul 10.30 tadi aku mula tidur,then tersedar pulak pukul 1.29..hari ini memang aku rasa resah sangat.
petang tadi 'dia' cakap dia x sedap badan..malam tadi pun dia bagitahu aku yang dia xberapa sihat..
di tambahkan pulak sepupu dia text aku cakap dia demam teruk..
Ya Allah...memang aku rasa gelisah..macam-macam aku fikir. dia bagitahu aku dia penat..so,aku suruh dia tidur..lepas maghrib tadi dia text aku..alhadulillah dia cakap dia da rasa lega sikit lepas makan ubat n tido..
aku kembali tenang,,...
then..dia bagitahu dia penat..dia nak tido..
haaaa...perasaan xsedap ati aku da datang balek,,,
aku paksa dia tido..sampaikan aku pun tertidur...


dan sekarang aku masih x boleh nak tidur balik..fikirkan dia..
harap dia x pape..nak col dia tapi takot mengganggu dia plak..
xpelah..text jela...=(




mood : thinking about him..n mizz a lot..

to my dear,...
jgn demam-demam lagi..makan ubat n rehat secukupnya,,
ada pape terus bagitaw yunx...
i'm alwayz by ur side dear..

No comments:

Post a Comment