Followers

Saturday, January 22, 2011

.seLamat beLated buFdaY cik Hidayah.

rosak BM aku kat title atas tuu..actually nak cerita pasal befday la konon nye nie yang da expired dah pun.sekarang memang busy skit nak update blog. jadi hari nie hanya satu kelas je..so isi masa kejap berupdate blog.nak bercerita pasal befday aku pada 5 Jan lepas..*ape?ingat orang kesah sangat ke ko punyer befday?...kecian kn?xpelah..nak cerita jugak..

cantik kan cake??cute gilerrr..tapi nie bukan birthday cake aku pom..just google nak penuhkan dalam entry aku nie..lagi pun kek nie comel sangat..yang penting kek tu ada tulis 'Jan'..see??


percaye tak nie befday celebration aku??ciap anak mat saleh datang kat caremony aku tuu..haa..jangan jelez youuuuuu...yeke nie??eh..eh..xdela..yang nie pun aku google jugak...kalau yang macam nie,masa kecik-kecik dulu pernah buat la..ajak kengkawan datang umah..buat celebration.dapat hadiah banyakkkkkkk....lepas tu bukak sume lepas potong kek!! wahh..suke gilerr ah zaman tu..

tapi sekarang bile dah besar panjang,dah tak buat dah caremony macam dulu-dulu..kalau buat pun just simple2 je..xdela nak panggil kawan2 macam zaman kanak-kanak ribena dulu..

tahun nie tahun first aku celebrate tanpa kawan-kawan lama,i means Ain,Lily,Zulaikha,Elis,Mimie,Niah...yelaa..diorang study kat laen...btw,aku still ade kawan di sisi nak celebrate bufday..Along,Ana n Ama.diorang still bersama walaupun xsemua dapat wish sesama.

kalau dulu time duduk asrama,laen suasana nye..bile dah kat U dah lain..kalau kat asrama siap main sorok2 bawah katil,sebabnya??nak lari daripada dikejar kawan2 yang berebut nak jadi first peson nak wish..memang masa tu dah agk dah mesti diorang cari aku nak wish..time tu aku menyorok kat bawah katil dorm budak-budak.memang lama diorang nak detect aku kat mana.,last2 si Ain yang jumpa aku..die la yang jadi orang pertama wish masa bufday tahun lepas.

see?my name there!! masa nie memang aku tak tahu pun yang kawan aku si Ana tu nak celebrate befday.die pun Januari jugak,10 Jan..patot la time die bawak naik kek tu kat dalam bilik,die x bagi pon aku bukak..last2 bile nak celebrate baru la die suruh aku tengok..waaa....nama shaye!! shuke nyer...tenz to my bff,Ana..for the suprised!!

ini die orang nye....she made suprised bufday for me..celebration kitorang simple2 je..kat atas lantai je.no table,no chair...but!! still happening taw..makan..makan...saya suke!!


macam promise pulak kan nak pakai baju sama...macam da taw2 je nak celebrate our bufday..


memang xsabar nak terjah kek nie..


memang comot terus lepas makan..macam bebudak pulak.^_^

sekarang dah sweet 19 dah..alamak!! dah makin tua..next year dah masuk 20..woooo..dah nak beralih ke angka 2 dah...waaa..tahun nie kena enjoy puas2..tahun depan dah xboleh nak enjoy..t orang cakap umur dah 20 tapi macam budak2..xnak lah!!

btw,tenz to all of my fwens..tenz to celebrate my bufday,for present n wishing for me.tanpa korang memang bufday i x bermakna...u all la yang terbaik bagi i..love u ketat2 larh!!

tenz for reading..=)

1 comment:

  1. la...asal belated bufday?? happi besday sepatotnya...By the way! happy besday! sweet 19...thun ni saya 19..tapi belum besday lagi...saya pggil awk kakak k? heee~

    ReplyDelete