Followers

Friday, January 14, 2011

.ModuL Semester 2.

hari ni,jumaat.13/01/2011..dah berakhir pum modul saya untuk semester ini.Semester 2..modul kali nie lagi best berbanding dengan modul pada sem yang lalu.kenape ye??ala..sem lepas xkenal sangat orang-orang kan..sem kali nie da ramai kawan.so bile jumpa balik dalam modul kali kedua lagi best la kannn..

actually modul kemahiran insaniah sem kali nie berbeza dengan modul yang yang lepas.kalau yang lepas 2 hari kitorang spend masa kat dalam bilik kuliah tuu.tapi kali nie,juz satu hari je..and disertai dengan satu ceramah pada malam Rabu lepas.event kat Dewan Profesional,ceramh kemahiran insaniah..dah nama majlis ceramah kan memang liat la sikit aku nak pasang betul-betul telinga nak dengar ceramah.


first time aku upload gambar yang pakai spek..dah terbukak hati dah kott..kalau ada yang nak tergelak dengan memek muka aku nie.haa..silakan ye.xkesah..lawak gilerr picca aku nie.errr..TERUK!!

masa dalam hall tu pun aku n de geng pun memang dah xboleh nak fokus dah pun dengan ape yang Ustaz tu ceramah..*jahat kitorang kan??activiti kitorang masa tu makan oreo n kunyah gula-gula.then dengar lagu.shuke~~~(^_^)

my bff..lurve u ketat2 larh..

maafkan kitorang ye ustaz....posing itu wajib.hee

petang tadi dah berakhir dah pun modul tu.yeah!! memang best sesangat lah..dapat kenal kawan baru you..paling aku tak suka bile nak perkenalkan diri depan orang ramai.*malu...(perasan).petang tadi pun dah naik merah dah muka aku nak ber ice breaking dengan kengkawan baru..dah nampak macam pakai blusher dah.


cuba fahami motif yang nak disampaikan dalam picca nie..boleh imagine??
haa..yang nie created by my group.masa tu lecturer cakap kena buat satu garisan untuk setiap orang tanpa berbincang,hasil nye macam nie lah..aku pun main draw je through my mind..hahaha..so jadik la macam belut moden dah.see??

yang nie segmen kenal masalah diri sendirik!! nilai diri sendiri yang sememangnya teruk.see..yang sebelah kiri tu my negative attitude,yang kanan positif.memang aku nie banyak negative.yang positif entah kemana la...
*hiraukan yang aku lukis tuu..aku xreti weyh nk draw2 nie..main hentam je.sila cakap yang ia nya memang teruk sangat-sangat.ok.

yang kat depan memang confident saaangatttt lah nak present diorang punya story pasal arnab n kura-kura.not bad la group diorang tuu..siap acting2 lagi.lawak gilerrr..yang kitorang punye kena cite pasal Bangau oh Bangau.memang terasa macam darjah 4 balik.time nyanyi lagu nie sesame dalam class.seronok kan masa tu??


see??si cantik manis nie..?my new friend,baru je kenal tapi rasa macam dah lama kenal.nama dye fatihah..call her Teha..she's nice person,hyperactive n suka ketawa.sepanjang aku LDK dengan dye,faveret dye asyik gelak je..sampaikan aku pun nak tergelak sama.

nak cakap yang dye lawa n baik.2 je..^_^

habis modul tu dalam pukul 4.30..fuh!!lega sebab badan aku nie dah rasa penat sangat sepanjang hari dekat dalam bilik kuliah tu.rasa nak tido je...penat sangatttt..

yang nie aku nak cite yang aku memang xboleh nak pakai heels lama-lama.sakit kaki!!.memang la aku nie pendek.so,hari ni terasa pulak nak pakai heels nak attend modul tuu.*padahal nak cover coz xnak bagi nampak sangat yang aku nie pendek kn..alasan yang bijak!!
masa nie kaki aku dah penat sangat jalan pakai heels tuu..so,bukak terus lagi selesa.jalan ngan kaki ayam..nasib baik xramai orang yang lalu kat situ.sesuke hati aku la nak bukak heels nak jalan kaki..naik merah dah tapak kaki aku jalan lama2.

ok lah,xnak la writing panjang2 mesti korang bosan ngn ayat merapu aku nie..kn??ok2..gue dah penat dah nie..i need to sleep.bye2!!

tenz for reading..=)

No comments:

Post a Comment