Followers

Friday, January 7, 2011

.kOnd0 saya belum sempurna.

seperti yang di ceritakan pada entry yang lepas, dah tak duduk kat kondo lama dah(kolej dato onn).sekarang dah ada kondo baru you...ala..yang aku cakap cantik tuu..memang la cantik tapi yang xpuas hati nyer tempat nak jemur baju sikit sangat.untuk sorang boleh la..baju aku pulak berlambak tuu mana nak jemur weyh..*sila bersyukur sekarang ye cik hidayah.

last2 aku n bff aku made decision nak balik minggu nie..nak beli penyidai baju tu la.xkan la kitorang nak rela hati nak jemur baju dekat veranda tu..u all maw ke?? i xmaw la!!

petang khamis terus balik rumah naik tenggiling(van sekolah kuning)..aku pun tak taw la macam mana tenggiling tuu dapat nama.tup-tup datang sini(uitm) dah dapat taw nama van kuning tu ngan panggilan TENGGILING.unik jugak kan?kelakar pun ada..ok,lupekan pasal tenggiling ye.

driver siap boley bagi pose jugak..u see??

pagi jumaat,dah keluar nak cari barang.fokus ke Kubang Kerian..nak cari benda tu lah,penyidai kain.punyer la round satu KK tu,last2 jumpe jugak dekat Mydin.*murah dan jimat.silalah ke mydin berdekatan beramai-ramai..(nada promoter ye)


tengah pilih barang tu..alih-alih si dua orang nie pulak ternampak bantal peluk.haa..kebetulan kitorang pun belum bawak bantal peluk pegi uitm,apelagi..borong terus..murah gilerr..RM9.90 each!!interesting right??
hah..pilih2.

*maaf,sedikit kegediksan disitu..-_-

penat pusing satu KK sampai pukul 2,my stomach dah lapar la..!!cepat..makan.,.makan..saya suka makan!!

first,kitorang ingat nak makan nasi ulam kat KK tu,tapi malangnyer kedai tu tak bukak!! frustrated gilerr..then,cari tempat lain..idea dah dapat dah nak makan kat mana,Nasi Ulam kat Cherang..huuih!!punyer hepi la nak pergi makan nasi ulam kan,kan..kan....tapi TUTUP jugak.apesal la semua kedai tutup..baru la teringat yang hari ni ari Jumaat.mana kedai bukak cik kak oi..Cuti lol.

then,kitorang ke Pengkalan Chepa..nasib baik ada jugak kedai yang bukak.tapi bukan kedai nasi ulam la..tak tercapai jugak la hasrat kitorang tu nak makan nasi ulam.makan jela ape yang ade kat kedai tu..*lupe lak nama ape ye kedai tu.

blackcurrant+laici..masam giler.

disebabkan kitorang lelapor sesangat..hah!!amek kaw!! order banyak2..then xhabis jugak.membazir je.*jangan tiru tabiat nie dimana2 ye.

lapar giler weyh

as a summary nyer,diz is the last time aku nak balik kampung.*xjanji*..tapi mak dah pesan awal-awal dah next week jangan balik,haaa..*mak..next week konpem xbalik,ada modul kat uitm.so,next week satu lagi macam mana??nak balik ke x...hah!!jawapan xnak balik ye..so korang tolong ingatkan aku jangan la nak gatal kaki nak balik rumah.^_^





No comments:

Post a Comment