Followers

Sunday, January 2, 2011

.bacK to UiTM. teRsayaNg.

oyaahh...sekarang dah pun balik ke uitm tersayang,uitm machangster. dengan hati yang keberatan sedikit nak datang balik ke sini terpaksa relakan.ya!! masa untuk memerah otak sudah kembali...tahun baru,semangat baru,azam baru,baju baru,kasut baru..eh2 tersilap dah masuk aju ngan kasut pulak. yang tu kena ketepikan dulu..(xjanji,kalau tak gatal mata tengok baju yang lawa2 kat kedai tuu)

awal pagi lagi dah gerak ke Machang,motif utama nak dapatkan katil bawah.xlarat gue nak panjat katil atas..

gue xnak pergi lagii..!!



bawak barang mengalahkan nak ke oversea..insyaAllah la.

sampai sana,cik Huda(fello kolej) ckap yang kitorang yang sememangnye LULUS BERSYARAT nie kena pindah ke kolej Tun Dr Mahathir (TDM).alamak!! apesal la pegi campak kitorang kat situ...atas bukit tuu *kolej lama pun ats bukit jugak.,.alasan baik punye!!


terpaksa guna cara nie nak isi borang.

masa pendaftaran tu memang meletihkan gilerr.terpaksa beratur..ramai orang.demi nak dapatkan kolej..sanggup aku tunggu lama2 kat situ.

at last,dapat jugak aku duduk sebilik dengan bff aku,Ama n Ana..hah!!memang seronok lah.dulu kitorang xsebilik tapi satu blok n satu level la..then,tahun dapat sekali,,aahaaii...suke sangat lah.


my bff,Amalina.



my bff,Ana.



muka poyo je..


haa..cantik x bilik nie??pe yang best nye TDM nie..bangunan baru..decoration pun lain dengan Dato Onn(DO) tuu..sume cantik..hah!! memang xnyesal kena pindah sini.yang DO tu manyak taikk burung lorr..*sila bersyukur sekarang.


dah jumpe cermin dah minah dua orang nie..see??


promote bilik kejap..


btw,aku suka la ngan kolej baru nie..bersih+cantik.yang x best nyer tak ade washing mesin.so,,kena rajinkan diri untuk basuh baju dengan tangan.*biase pun dah buat macam tu jugak kan??

oh ya,lupe cakap..dah ade roomate baru..Mira.she' s nice..puteh melepak tuu..automatik jangan nak bandingkan aku yang hitam melegam nie.ok terima kasih.

1 comment:

  1. sekarang aku nak g kmpus.. baru teringat nk daftar ni..

    ReplyDelete