Followers

Sunday, January 16, 2011

.He is the Best bOyfrend eVer.

boyfrend??yaa..harini memang nak menceritakan tentang boyfrend!! alamak..personal nie..why i should to tell diz here??okay2..entry kali nie memang nak cerita pasal 'boyfrend' saya.sape2 yang nak kenal sila duduk depan laptop lame-lame and habiskan entry nie dulu..kalau yang xnak.ok..nevermind.juz out..!!(sori ayat kasar sikit)

memang aku dah lost topic nak buat entry ape,tibe-tibe teringat kat si mamat nie.ok..cerita pasal die lah.

boyfriend or special boyfriend??ya..memang tajuk aku kali nie just pasal kawan je.not special relationship laa..he is my best boyfriend ever.so..entry nie special buat die.tu pun kalau die baca la..kalau tak,juz made a moment la with him.jum kenal-kenal die.


haa..nie la die boyfren yang aku cakapkan tuu..boyfrenz means kawan laki,not kekasih hati. jangan pkir yang bukan-bukan..nama: just call Fathie..orang Qlate jugak ye.he's nice to me..student Maktab Kerjasama Malaysia (MKM) Petaling Jaya. age: going to be 20th on dis Disember..enough for his profile.

macamne kitorang boleh kenal xpayah la ea aku nak cite..just biasa je. kenal tu dah lama jugak,before i take my spm exam tahun 2009.then sampai sekarang still berhubung walaupun kekadang kitorang masing-masing busy.but,he's still remember me.thanks thousand to fathie..^_^

yang nie masa kitorang first date kat mid valley awal tahun lepas.masa tu aku tengah kerja dengan akak aku sementara result exam kua. hujung minggu plan nak kua nak jumpa die..first time nie..wahh..macamana nie??x pernah jumpe then tetibe nak jumpa pulak..hah!! aku dah memang gelabah gilerr dah..mitak permission dari akak aku nak jumpa die..ok.die bagi..siap tanye lagi aku nak jumpa kawan laki or pompuan..i told the true k..my sis on je.die sporting gilerr..

sorry fathie,kidnapped picca..!!

first time kua dengan die memang ase macam pernah date sebelum nie.die ok je..actually die nak kluar sorang je tapi member die pun nak ikot.so,si fathie nie pulak xcakap kat member die nak jumpa aku..bile taw je member die pun ikot jugak..haa..memang aku xsenang duduk!! lagi la aku malu..btw,aku still jalan ngan die..n layan panggong.masa tu xbanyak sangat cite yang best..last2 kitorang pilih cite Niyang Rapik.wah!! bajet seram la dalam panggong tuu..tapi tak pom.xdela best sangat cite tu..so layanzzss jela.moment paling best,salah seat kat dalam panggong tuu..mana la aku perasan no seat tu..rabun weyh!! mak ai..malu gilerr...(ok.gelakkan saya sekarang)

last yang aku nak cakap die sorang baik n boleh jadi kawan yang baik.yang paling best tentang die..suka ketawa..tiap kali borak dengan die mesti die tergelak.agaknya die mulut manis kot,..ketawa je memanjang.btw, like it. yang paling cute pasal die..MATA die.try tengok mata die betol2..sepet x??haha..i means repeaaaattt..*sorry to fathie,but ur is really nice.hee~~~ ntah-ntah anak cina dari Dinasti Ching tak??ok..enough la dulu.maybe next time boley la nak cerita lagi pasal die k.oh ya..ade sape2 berkenan ke??single tu.tell me k.^_^


tenz for reading..

No comments:

Post a Comment