Followers

Monday, January 10, 2011

.photoshoot by Lensa.

baru-baru nie saya terlibat dengan satu activiti yang cukup saya gemari.event,pepagi hari ahad and isnin lepas abes je class ..tetibe terdetik kat hati aku nie nak berphotoshoot.mentang-mentang la kan x ade orang nak jadi photograferrr aku,so..buat la muka simpati kat kawan aku tu tolong jadik photografer..ceh!!*cian kat kau.so,sesape yang nak tergelak dengan entry aku..haa..silakan.

motif aku nak ber..ala-ala photoshoot nie sebab nyer,masa tu aku try la an gaya tudung fatin liyana gituu..hah..dikira menjadi la weyh!! ciap ribbon tuu..besar bapak kau ribbon aku pakai tu!!
sampaikan classmate aku pun tengok pelik je kat aku..ditambahkan pulak dengan geng aku pun pakai macam aku.xde la an nak malu sangat.wat ever, aku suka benda yang baru..so,dun b shy2 cat yaa..*tapi malu bagai ar aku masuk class.errr..

memang bajet shawl macam Fatin Liyana gituu..

yang cantik nyer background aje..tu pasal la aku boleh melekat kat sini lama-lama.tepi library ye..disebabkan xde orang yang nak lalu-lalang rumput semak samun kat situ la aku sesuka hati nak berposing-posing nyer..kalau tak,malu beb lama-lama kat situ kalau ramai orang. ke ada korang kesah wat muka bajet model kat depan orang ramai..OMG,not me my dear!!

upss..matrik kad!!

seperti yang saya cakapkan pada entry yang lepas-lepas tuu..jangan la sesiapa nak ambik aku jadik model macam aku nie yang tak cukup inci nie..juz mintak bantuan heels boley la kalau nak berangan sekejap nak jadik tinggi... :(

muka ala-ala innocent la tuu..

boley la u all nak gelak terguling-guling tengok gambar poyo aku nie ye..silakan.

made ugly by myself..


end of the first photoshoot on the Sunday..then,hari Isnin bajet ayu,pakai baju kurung.
ala..dah memang wajib pakai baju kurung pun hari isnin,jangan kau nak otai ye hidayah.Hari Isnin hari korporat bagi UiTM..sume student wajib pakai formal..for us as women,baju kurung la. second day tuu memang nak try lagi tudung ala-ala cik Fatin Liyana.wah!! bangga diri je hari kedua shawl aku menjadik.*tudung baru kan..memang ah.

class Bel,ambik masa cikit-cikit..photoshoot sesuka hati.my lect on busy dats time..so,ape lagi..jom,usha picca berbaju kurung berShawl baru..*perlu ke aku cakap dalam nie?
Lantak ah!! yang xnak spend ur time kat depan blog aku nie..boley la out of my blog.yang sudi..stay on k..tenz all!!

tenz for reading my blog..^_^

like twinz or not??

memang menampakkan kependekkan aku..??*pendeknye aku... =(

sape cakap kawan aku tak lawa,memang xpatot.sila cakap yang sebelah die tak lawa..


macam cicak nak merayap je aku tengok gambar nie.

buat muka innoncent la konon

bajet lawa seyh

terasa puas hati dengan picca nie??cantik ke??OMG!! dun say dats..i'm not la dear.
puas hati sebab stucture gambar nie cantik. kredit tu my bff larh..Amalina.

in the end,aku nak cakap yang aku memang tak berpandai la nak berphotoshoot nie..harap maaf la ye kalau picca aku tuu memang teruk gilerr..silalah komen yang aku memang close up dengan lens camera nie..oh ya,lupe nk cakap yang title entry Lensa tuu..memang xde kena mengena dengan mana-mana photograferr,,juz aku yang memandai nak letak nama tuu..(sesuke hati je aku nie kan?)..word of Lensa,it's was taken by my brother blog...Rollensa..he's photographer of wedding..sape-sape yang dah nak kawin tuu..jum usha my bro blog.

ok..tenz f0r reading..

6 comments: