Followers

Wednesday, February 2, 2011

.jom pusing-pusing.

assalamualikum..pembuka entry hari nie yee..

ape ye nak cerita hari ni?ok.tak perlu nak putar belitkan entry nie.dah terang-terang title kat atas tu.jom nak g pusing-pusing..

now,i'm at my brother's house to come visit him n my new niece.so cute larh..kali ni aku datang ngan bff aku,ana..but,Amalina xdapat datang.so sad..=(
so,just aku n ana la yang merendek sana-sini.sedey la my dearest fren xde..xpe2 next time ye..upss..lupe pulak si kenet a.k.a anak buah aku pom join jugak.

xpe,kitorang da belikan ole-ole da untuk awk ye...

dah 5 hari dah aku kat sini.alahai dah naik rindu dah dengan kelantan..nak makan budu weyh.macam la kat sini xde budu kan??siooott je...xdew la..rindu nak lepak-lepak kat rumah.pegi pantai,jumpe kawan lama,cuci2 mata n so on..besh gilerr wooo..

petang isnin,ajak si kenet2 tu pegi swimming pool.rendamkan badan sampai kecut..wah.memang cara terbaik nak release tension.silalah guna cara ini ye..kalo kat rumah tu xde swimming pool,xpe2..ambik je besen mak kat dapur tu then duduk lama2 kat dalam tuu..mak xmarah nyerrr..

i love swimming

esok plak,lepak kat mid valley satu hari suntuk.naik boring da aku kat m.v tu lama-lama.

see yg tengah? my niece dah nak sama tinggi dengan aku.waaa...jelez nie. :(

the lion want to eat us..err

sombunk giler si minah yg duduk tuu..see??
memang nak mengarut dah nie kn..

time pusing-pusing tu,masuk jap butik Romp. i saw the nice dress dats really i like damn much.tapi tak beli pom..waa..BAJET.nanti mak marah beli baju lagi.xnak daa...

waa..nak baju nie.

lepas tu,beli tiket wayang..xde cite besh la.btw,ambik cite Khurafat pukul 1:45 pm.

i got diz!!

sementara nak tunggu wayang tu start,isi perut dulu..lapar weyh.makan nasi memang kegemaran saya..biasa la,gue perut melayu beb!!



lepas makan,pusing lagi..sengaje nak penatkan kaki tu pusing sana-sini.



jom masuk MPH book store..


1st,ingat xnak beli pape pom kat MPH..nak tengok je.tapi memang ade yang tersangkut jugak..

cuba teka whats the book dats i bought?

see??yeahhh..i got dis one.wat hilang tension aku time kat ostel t..

komen customer service kat cahsier..memang terbaik lah MPH.

bajet lawa ar tu..ceh!!sila ketawa bahahaha sekarang..!!

masuk MNG,berkenan gilerr ngan baju nie.ahahai..xsanggop aku nak tengok lama-lama..mau aku tibai baju nie.




yee..jalan lagi.


time masuk Pets Wonderland,waa..cute gilerr animals kat dalam tu..


no tail fish

the cutest hamsters


1:45 pm,time for wacthing..cepat.layan movie...........

abes wayang.penatkan kaki lagi...jalan jew....

tengok minah kat belakang tu,rambut n ribbon die sama ngan shawl n ribbon aku..wah!! tiru gue nie..

lepas tu,pegi makan lagi.perut i lapar balik...memang saya suka makan.so..kite makan lagi.

kali nie makan kt mcd.time for prosperity burger..

sape lagi cun??my niece or me..(bajet cun la kat sini kannnnnnn)

disebabkan kitorang dah boring tahap cipan da kat dalam m.v tuu...jom layan game.

"saya nak jadi polis negara"wahahaha..

saya nak bear macam nie..ade sape-sape boleh bagi saya??
silala keciankan saya ye..



walaupun sehari suntuk kat dalam tu..moment memang besh.makan-makan..movie..jejalan yang memang naik kejang dah kaki aku nie sampai pukul 8 lebih..

ok,tenz for reading yaa.

1 comment:

  1. yunk..!!i jelesla tgk pic2 tu sume.sdey pom ad xley folo.isk3

    ReplyDelete