Followers

Tuesday, November 2, 2010

. cinta m.a.t.h.e.m.a.t.i.c .

..tettttt...intro picture...


hikhik!! awal2 lagi da ada muke mex nie kn??ala..intro je..apa salah nye kan..
halu2..hari ini hari rabu. 3.11.2010 .
tadi da lepas da exam mathematic!!dengan rasa bangga nye aku memang suka jawab exam tadi...alahai..memang yakin A++ la..da la carry mark aku pn cukup makan je..tapi alhamdulillah..boleh la jawab..n nak taw result nye..haaaa...tunggu la cuti sem nie..
memang aku suke ah jawab business mathematic tadi!!pe orang cakap??kacang je...kenape kacang ye??xleh ke timun ke,terung ke,kelapa ke...
ok2..jangan nak melalut hidayah..


..busy women..
bile dah rajin sangat n syok sesangat study memang jadik macam nie,,,,ayaaaakkkk!!bikin bersepah bilik je...semalam kitorang masa satu hari layan buku math nie..mengade jugak buku math nie..nk kena layan la~~~~~~ok!! lepas nie da x ade da exam yg nak perlukan bantuan cik CALCULATOR..tinggal satu paper aje lagi...alahai!!memang x sabar nak habiskan....


++++++++ IKLAN MUKA MINAH NIE JAP +++++++

. gaya ayu la 2 .





. saya excited nak g exam .



. ready for exam ok .
. ada macam bus stop x?? .

haa...ada macam bus stop x?? tapi jangan x taw kat sini la bus stop kitorang pepagi,peTENGAHARI,peMALAM,pePETANG..memang kat sini jela..time ramai yang ada class memang kitorang yterpaksa berebut2..termaksud la ngan aku sekali..
xsuka beb!!



. snap-snup skit .

semantara pengawas peperiksaan datang..haa!!datang la tabiat aku nak bergambor..i like dam much!!!
snap situ snap sini..=) memang shuke lah!!ok..kepada sesiape nak posing2 ke,jgn lupe ajak saya ye..(^_^) (buat muka x malu pulak dalam ni)

nampak x salji tengah turun tu??jangan cakap x nampak ye!!
ok,biar saya yang jawab.."YA!!SAYA NAMPAK..."
aku yang tanya aku yang jawab.. .sengal.
fuh!! jangan kau x taw kampus aku ada salji..musim sekarang banyak la..(musim hujan) upsss..x jadi lah musim hujan,tukar kepada = MUSIM SALJI..ok??so,jangan ckap musim hujan lagi!!


masa aku kat bilik exam tadi,memang aku suka tengok diorang ni:

masa itu emas!! study last minute pom jadi la..pengorbanan terakhir tuu..memang classmate aku rajin..survey sikit2 dalam buku pon jadi la..janji dapat jawab exam!! macam telatah time exam kan???

. sempat makan pun ada .
demi sesuap makanan untuk berperang sekejap lagi...relakan la biskut masuk dalam perut!!

lepas je habis exam.huh!!langkah kaki luas2 untuk makan..pergh!!memang aku lapar sesangat dalam bilik exam tadi..tu la pasal, mak pesan makan duu,tapi degil..!!xmakan..haa.sekarang da lapar..memang aku pikir lepas abes exam,aku nak chaw pegi makan!! lapar beb ..


NOTIS : sila baca betul2 peraturan sahsiah rupa diri untuk pelajar UiTM..tindakan saman akan dikenakan kepada mana2 pelajar yang tidak mengikut peraturan yang telah termaktub!!


hensem x pak cik nie????
masa nie aku dalam tenggiling a.k.a VAN SEKOLAH(warna kuning)
aku pon xtaw la sape la yang reka nama tuu..apa kaitan nye ye??
first time datang sini da ada name tu..
tapi ok la,lau x kerana pakcik2 tenggiling nie,konfem semua student akan sampai lewat ke class..panjat tangga,turun tangga,golek sana.golek sini..
kepada pakcik2 tenggiling lau yang terbaca blog saya,terima kasih bebanyak atas pengorbanan pakcik2 hantar kitorang ke sana sini..
muke bile da kenyang!!
yeaah..perut saya sudah menyanyi2..waaahh..epy ye...bile perut da di isi..

amacam??chantek x KONDO saya??mahal taw sy beli..ada la RM 250 +++ sebulan..
siap ada swimming pool taw!!jangan ko x taw....sape2 yang nak berhujung minggu kat sini boleh la...di alu2 kan..
kondo atas bukit memang mahal!! hanya student uitm yang boleh tempah kondo nie..
ada sesiape nak tempah?? contact saya ye..



ok!! dah lewat dah nie..kejap lagi mau balek umah..yeaahh!!epy2...


. gaya excited nak balik rumah .


. missing my frenz too .


ok!! i have 2 go now..!! bye.
sori la,tersilap upload gambar fb....
k..love u all..daa~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment