Followers

Tuesday, November 2, 2010

.wajah exam.

haaa...arini nak menceritakan tentang exam mathematic..
wah2...memang arini spend masa ngan mathematic je..
esok exam beb!!da ready??haa....yg 2 jangan tanya ag...memang ilmu kitorang x seberapa lagi.




awal2 lagi da kua muka aku..
buruk kan??hahahaha...gaya solo wajib ade!!...haha
sorie ye background yang merosakan pandangan..time ni kitorang sibuk nk g exam CITU a.k.a exam agama..tapi aku sempat agi snap-snup picture ckit2..
ala...biase la.....aku shuke bergambar!!korang suke x...??


******
tetttttt....iklan kawan2 jap..
jom usha2....






diz my frenz..nama ana...haa..die gak geng sekaki aku..lam blik,tido,makan,,n banyak agi la..cute kan die??time die gelak..haa..memang aku pun nk tergelak sama walaupun aku xtaw pasal ape die gelak..tapi bunyi die gelak memang buat aku tergelak..kahkahkah..

dan yang ini siape???????



kenape muka die mesti ada??haa..ie twinz aku..sama x??isshh..xde lah..muka kitorang juz ada mirip je...p makbapak lean2...
nama die nur amalina bt abd.manaf..amacam??chantek x kawan saya ni..
+++KEPADA SESIAPA YANG BERKENAN DENGAN NYER...SILA BAGITAW SAYE..++
promote kawan ke ape aku nie??xdelah...i means sesape yang nk jd kawan die..lau lebih2..xleh kot...
da ada pakwe da...






saje je aku letak gambar ..nak menunjukkan yang time study memang kena ada buku..
pernah ke korang study x ade buku??
ada kn??
haaaa...2 mesti stado kn......
yang 2 lagi la bez~~~~~~~~~~~~~~memang layan argh..!!

ok...!!aku da melalut x tentu pasal da nie..aku patut study!..yaa..STUDY!!ingat tu cik hidayah ye...
so...nk out dulu n nk study..waa..!!esok exam..

2 paper aje lagi..n daa boleh chaw balek umah.ooww~~~~homesick!!
wish me luck k...love you korang..!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~END~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



No comments:

Post a Comment