Followers

Thursday, February 24, 2011

.Valantine Dinner?.

wait2 yaa..memang title kemain lagi pasal Valantine kan.ok..di sini saya nak cakapkan yang saya bukan nya celebrate valantine nie.just nak bagi menarik je title tu....^_^

yang saya nak bebel kat sini nyer pasal valantine tu sebab kitorang nie satu class organized larr nak pegi dinner kat New Horizon Garden dekat dengan Wakaf Che Yeh..actually kitorang booking15 Feb tapi terpaksa la cancel kan sebab2 teknikal la kannn...so,booking la 14 Feb!! memang xperasan pom hari tu jatuh pada Valantine Day..

dinner theme kitorang masa tu warne hitam,putih,n merah..saya memilih warna putih untuk malam tu...white is my fobret kalerrr yerr..

ok,jom kita layan picca masa dinner tuu..


ok,kat sini saya nak ckap awal2 yang memang saya sekarang makin bolat..bahagia la kann.memang da bolat sesangat da haa..


my bff,lurve u rapat2 la sayang!!


girls generation..xsume yang masuk picca nie coz yang lain tengah best duk snap snup sana sini..


nak bermanja2 la kannnn..


time kat NHG tu..tetibe terpandang la somebody nie...ase macam kenal je..sah2 pengetua sekolah aku dulu..buat2 xknal..bajet malu,..btw,aku tetap g tegur dye.so far,dye masih ingat anak didik dye nie..kalau dulu2(tike skola) memang kalau jumpe dye ase nak lari..mak ai..satu skola respect dye.garang ok..!! xboleh salah sikit,mesti kena nyer...



nak balik daa....

masa makan xboleh diganggu sebab kena fokus untuk makan..!! depan makanan kena makan dengan tertib..dengar tu ye anak2..jangan nak bebel sana bebel sini..cewahhh..formal gilerr. dah macam nenek da nak membobel-bebel kat entry nie..



see??Happy Valentine juz on the board larr..



disebabkan kitorang nie memang suka la sangat bergambar kan..kat tepi jalan pom jadi lah.







btw,dinner dis sem memang happening..thanks thousand to BMD2PC to be cooperated.
walaupun agak susah lah untuk korang nak datang ke NHG dari Machang ke KB tu..u all memang best larh!!

All in all,sume dapat balik dengan perut yang kenyang..memang puas hati lah makan kat sini.harga?? memang berbaloi..next sem kena buat kt hotel nie..boleh makan banyak lagi(bajet orang kayak kaa?).. saye shuke makannnnn...!!

*xsemua picca dapat di uploadkan...motif: malas nak pilih2 gmbr..so pilih secara random je..^_^

ok,tenz for reading....^_^

No comments:

Post a Comment