Followers

Sunday, June 17, 2012

Advance !

Assalamualaikum semua..

hari ini dh masuk hari ke 17 saya telah berada di bumi Kelantan , negeri tersayang . hati ini tersangat lah gembira bila dapat duduk kat rumah,dapat makan masakan mak,main dengan anak buah,lepak tepi pantai,keluar jalan-jalan dengan kawan and etc. kalau nak cerita dalam ni memang penuh la page nie, so tak payah la nak bercerita panjang ye !

masa saya post entry nie saya sedang ber writing kat dalam library Tengku Anis at UiTM Machang. ye!  hari ini bertarikh 17 JUN 2012 hidayahcheawang saya telah berada di bumi UiTM Machang yang tersegam indah ni. seperti yang saya katakan dahulu sebelum saya balik sini saya sangat rindukan kawan-kawan kat sini. dengan izin Allah hari ni saya dapat jugak dtang sini. Alhamdulillah. 


apa yang menarik hari ni saya nak kongsi pasal library nie! haha . bila teringat balik perkara yang terjadi sebentar tadi rasa macam nak gelak terguling-guling. buat malu je. mesti korang nak tahu kan pasal ape? 

ok2..saya kongsi bersama dengan kawan-kawan ye. 

macam nie,tadi saya masuk ke library tengok2 pintu entry dah tak macam dulu dah! macam mana ye ? dah jadi macam boarding box kat airport dah. dengan muka confident ye saya main hentam je benda tu. Aik?? kenapa tak jalan nie? ok,saya jalan keluar balik. *malu* ^_^

lepas tu terus call kawan. 

me : "na,bakpo pintu library x leh masuk?" 
lana : "x taw la, aku pom lama doh x g library."
me : "ok."

lepas tu saya try lagi,ingat nak skodeng student lain masuk macam mana. tapi sayang! tak de orang pulak yang masuk. saya masih berdiri di situ seorang diri. dah macam orang yang tak ada tamadun dah saya seorang berdiri di situ dengan menunggu orang lain.(sebab nak tengok macam mana ye diorang masuk dalam tu)

at last, ada jugak yang masuk. ok . tengok betol2 !! dont make mistake again hidayah !

orite. macam biasa je,then terus ikut budak2 tu. then saya pass!! haha. buat muka happy dapat masuk.^_^
bila teringat perkara tu rasa nak senyum puas-puas. buat malu je. tapi tak pelah, sekurang-kurang ada jugak advance kat library nie kan. Alhamdulillah.

ok.thanks for reading yaw ! :)


1 comment: