Followers

Sunday, April 8, 2012

Demi Sebuah Kehidupan




alhamdulillah.. sekian lama blog tak di bukak . baru hari ni terbuka hati nk jenguk blog . tahun 2012 adalah tahun yang agak busy . kehidupan dah terasa berbeza dengan tahun-tahun yang lepas . alhamdulillah saya dah pun melangkah ke alam 20 an.dah 20 tahun saya di beri peluang untuk hidup di muka Bumi Allah ini . seharian saya pun sangat busy dengan kehidupan baru di negeri orang . memilih kerjaya yang lain, dah meninggalkan uitm machang dah pom . kadang-kadang rasa rindu dengan suasana uitm . dah menjadi lumrah manusia pasti merindui masa lalu bersama sahabat tersayang. merindui sahabatku, Lana, Ama, Along , rakan sekelas.. alangkah indahnya masa bersama dahulu.





kehidupan disini sangat berbeza. dan saya cuba menyesuaikan diri. Alhamdulillah saya dah pon berada di negeri jelapang padi selama 3 bulan. mencari ilmu Allah untuk masa depan sendiri. dengan restu ibu,insyaAllah saya akan muliakan ilmu yang diberi sebaik mungkin . Amin.







No comments:

Post a Comment