Followers

Sunday, April 3, 2011

.Saya Boleh Lakukan Nyaaaaa!!.

Dah lama kan blog saya nie tak di update kan..dah memang berhabuk dah pom.sah2 xde netry baru xsape la nak jenguk2 kat sini. Tetiba hari nie nak cerita la sikit pasal Unit Pengacaraan Majlis(MC). Ok sekrang secara automatiknye saya dah pom jadi ahli unit pengacaraan majlis uitm kelantan. Amat berbangga la jugak walaupun I sendiri xde talent dalam nie. Btw, I nak cuba kan..budak2 baru belajar la kannnn.. time kecik2 dulu pun kena belajar jugak nak berjalan.tak salah la kan kita belajar dari awal…


mesti confident kat depan!! yeahhhh..

Okey,sekarang memang saya nak buat muka kecian kat sini haa nak mitak sangat anda2 kat luar saana tu haa tolong ajar saya macam mana nak infront kat depan orang ramai bila dalam sesuatu majlis. Ok. Tolong saya friendssss……… memang saya tak pernah berhadapan dengan orang ramai lebih2 lagi bila dalam majlis yang terpaksa handle dengan sebaik mungkin. Ya Allah..memang nervous giler tadi masa dye bagi kertas untuk practise macam mana kalau dah jadi MC. Tu baru je practise kat dalam bilik kecik..belum lagi dalam hall ke ape..So yang I nie dengan tak pernah pom jadi MC,buat2 la gaya sendiri yang ntah pape ntah.. Nasib baik la xramai orang pom,even kalau budak2 kecik ade pom diorang boley gelakkan aku yang tengah pot pet kat depan tu ntah pape la kan,,,boley ke I jadi MC???

Ok hidayah, just go on la..u can do yourself. Try to be confident and show your talent. So, I boleh buat !! sape2 pom boley kalau kita usaha sendiri kan???

No comments:

Post a Comment